Zestawienie wprowadzonych opłat

Top  Previous  Next


Celem raportu jest umożliwienie sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych o opłatach. Raport  umożliwia wybranie odpowiednich parametrów które raport ma być objęty takich jak:
Nr złoża, Nr koncesji, Typ opłaty, Okres, Nazwę złoża i Kopaliny/Substancji, Wpłacającego i Wierzyciela.
Aby poprawnie wygenerować raport należy wybrać Okres oraz Kopalinę i użyć przycisku Generuj. Zostanie wygenerowany arkusz kalkulacyjny który będzie zawierał zakładkę Kryteria wyszukiwania(1), Podsumowanie(2),Raport Ogólny(3), Raport szczegółowy(4).

 

 

Zestawienie wprowadzonych opłat Excel

 

 

Kryteria wyszukiwania -  w tej zakładce znajdują się wszystkie wybrane parametry raportu.

Podsumowanie - w zakładce podsumowanie znajdują się informacje o wydobyciu kopalin i opłatach na przestrzeni lat.

Raport ogólny - Zawiera informacje o wydobyciu kopalin dla poszczególnych koncesji i opłatach na przestrzeni okresów
Raport szczegółowy - Zawiera informacje szczegółowe informacje o opłatach, wydobyciu a także o wierzycielach.