2.1.5.7 Okno dodawania/edycji instytucji

Top  Previous  Next

Okno umożliwia dodanie nowej lub edycję istniejącej instytucji.

 

Tryb podglądu

 

W trybie podglądu wszystkie pola w oknie są nieaktywne. Z dołu strony dostępne są przyciski:

- Powrót - opuszczenie okna i powrót do okna słownika instytucji,

- Edytuj - przejście w tryb edycji.

 

Tryb dodawania i edycji

 

W trybie dodawania instytucji wszystkie pola są początkowo puste, natomiast w trybie edycji instytucji pola uzupełnione są danymi rekordu wybranego w oknie słownika instytucji.

Okno podzielono na kilka sekcji. Poniżej przedstawiono opis każdej z nich.

 

Informacje identyfikacyjne (rysunek 113.)

       Sekcja umożliwia wprowadzenie podstawowych informacji o aktualnie dodawanej/edytowanej instytucji.

 

Działanie przycisków:

- Wyszukaj dla pola Instytucja nadrzędna (1) - przejście do okienka wyboru użytkownika; po dokonaniu wyboru następuje wypełnienie pola Instytucja nadrzędna,

- Wyczyść dla pola Instytucja nadrzędna (2) - wyczyszczenie zawartości pola Instytucja nadrzędna.

 

Rysunek 113. Instytucja - informacje identyfikacyjne.

Rysunek 113. Instytucja - informacje identyfikacyjne.

 

Rodzaje instytucji (rysunek 114.)

       Sekcja umożliwia wprowadzenie rodzajów instytucji. W tym celu należy wybrać wartość z listy poniżej tabelki i nacisnąć przycisk Dodaj (3) - nastąpi dodanie wpisu do tabelki. Dany rekord można również usunąć poprzez naciśnięcie ikonki Usuń z kolumny Opcje.

 

Rysunek 114. Instytucja - rodzaje instytucji.

Rysunek 114. Instytucja - rodzaje instytucji.

 

Informacje lokalizacyjne (rysunek 115.)

       Sekcja umożliwia wprowadzenie adresu oficjalnego i korespondencyjnego instytucji. Sekcje dla obu adresów są identyczne, oprócz przycisku Kopiuj dane adresowe do kontaktowych (8), który umożliwia skopiowanie danych z adresu oficjalnego do korespondencyjnego.

 

Działanie przycisków:

- Wyszukaj (4) dla pola Miejscowość - przejście do okienka wyboru miejscowości; po dokonaniu wyboru następuje wypełnienie pola Miejscowość,

- Wyczyść (5) dla pola Miejscowość - wyczyszczenie zawartości pola Miejscowość,

- Wyszukaj (6) dla pola Gmina - przejście do okienka wyboru gminy; po dokonaniu wyboru następuje wypełnienie pola Gmina,

- Wyczyść (7) dla pola Gmina - wyczyszczenie zawartości pola Gmina,

 

Rysunek 115. Instytucja - informacje lokalizacyjne.

Rysunek 115. Instytucja - informacje lokalizacyjne.

 

Informacje kontaktowe (rysunek 116.)

       Sekcja umożliwia wprowadzenie danych kontaktowych instytucji, takich jak: telefon, strona internetowa, faks, e-mail.

 

Rysunek 116. Instytucja - informacje kontaktowe

Rysunek 116. Instytucja - informacje kontaktowe

 

Informacje o poprzednikach (rysunek 117.)

       Sekcja przedstawia listę poprzedników aktualnej instytucji.

 

Rysinek 117. Instytucja - informacje o poprzednikach.

Rysinek 117. Instytucja - informacje o poprzednikach.

 

Działanie przycisków (również przedstawione na rysunku 87.)

       W trybie dodawania/edycji dostępne są następujące przyciski (prawy, dolny róg strony):

- Zapisz (9) - zachowanie zmian i powrót do trybu podglądu,

- Anuluj (10) - odrzucenie zmian i powrót do trybu podglądu.