2.1.5.4 Instytucje

Top  Previous  Next

Okno służy do wyszukiwania instytucji. Przedstawione zostało na rysunku 108.

Podzielone jest na sekcje: parametrów wyszukiwania i listy wyników wyszukiwania.

 

Parametry wyszukiwania

 

Informacje ogólne o parametrach wyszukiwania znajdują się w 1.1 Informacje ogólne.

 

Użytkownik może zdefiniować następujące parametry:

- Nazwa, NIP, REGON - pola tekstowe, można wpisać dowolną wartość,

- Miejscowość, Gmina, Powiat - pola wypełniane wartościami pobranymi z wyszukiwarek,

- Rodzaj, Województwo - listy rozwijalne.

 

Działanie przycisków:

- Wyszukaj (2) dla pola Miejscowość - przejście do okienka Wybór miejscowości,

- Wyczyść (3) dla pola Miejscowość- wyczyszczenie pola Miejscowość,

- Wyszukaj (4) dla pola Gmina - przejście do okienka Wybór gminy,

- Wyczyść (5) dla pola Gmina- wyczyszczenie pola Gmina,

- Wyszukaj (6) dla pola Powiat - przejście do okienka Wybór powiatu,

- Wyczyść (7) dla pola Powiat- wyczyszczenie pola Powiat,

- Pokaż listę wyników (8) - wyświetlenie listy wyników,

- Wyczyść (9) - wyczyszczenie wszystkich parametrów wyszukiwania.

 

Lista wyników wyszukiwania

 

Wyniki wyświetlane są w tabeli. Informacje ogólne o liście wyników wyszukiwania znajdują się w 1.1 Informacje ogólne.

 

Podgląd szczegółów

       W celu przejścia do szczegółów wybranego wpisy należy nacisnąć ikonkę w kolumnie Opcje - nastąpi przejście do okna edycji/dodawanie instytucji, którego pola są wypełnione danymi wybranego wcześniej rekordu. Okno znajduje się w trybie podglądu.

 

Dodawanie wpisu

       W celu dodania wpisu należy nacisnąć przycisk Dodaj nową pozycję w słowniku (1). Okno znajduje się w trybie edycji, wszystkie pola są puste.

 

Rysunek 108. Słownik instytucji - wyszukiwanie.

Rysunek 108. Słownik instytucji - wyszukiwanie.