Dane wniosku

Top  Previous  Next

Zakładka służy do przeglądu i edycji podstawowych danych o wniosku. Przedstawiona została na rysunku 56.

 

Dla koncesji wyświetlana jest tabela Koncesja, która zawiera informacje o aktualnie wyświetlanym wpisie. Tabela ta jest zawsze tylko do odczytu - nie można modyfikować jej zawartości.

W trybie edycji (należy nacisnąć ikonkę edycji w kolumnie opcji tabeli znajdującej nad zakładkami) użytkownik może zmienić dane wniosku oraz zmodyfikować listę wnioskodawców/koncesjobiorców.

 

Koncesjobiorcy/Wnioskodawcy

 

       Naciśnięcie przycisku Dodaj wnioskodawcę/Dodaj koncesjobiorcę (2) powoduje otwarcie okienka wyboru użytkownika, którego działanie opisane jest w 2.2.1 Wybór użytkownika. Wpis można usunąć wybierać opcję usuwania w tabeli, klikając znak krzyżyka (1) w kolumnie znajdujący się w kolumnie Usuń z listy.

 

Status wniosku

 

       Sekcja umożliwia zmianę danych o statusie wniosku. Nie można zmienić statusu wniosku/koncesji, który ma wartość zaakceptowany - w tym przypadku lista jest nieaktywna.

 

Zapis zmian następuje po naciśnięciu przycisku Zapisz (3). Istnieje również możliwość anulowania wprowadzonych zmian, poprzez kliknięcie przycisku Anuluj (4). Po zapisie lub anulowaniu zakładka przechodzi w tryb odczytu - widoczny jest przycisk Zamknij kolekcję, który powoduje powrót do okna wyszukiwania wniosków/koncesji.

 

Rysunek 56. Zakładka "Dane wniosku".

Rysunek 56. Zakładka "Dane wniosku".